JAK ER SNEL HEZT, GÅR PÅ FEZT, DANZAR BEZT

Tjchenare tjchenare, det är jag som är...(trumvirvleeeel)...danananana...SANNA! Mina intressen är långa, mysiga promenader i solnedgången, jag läser gärna en bok framför brasan också om jag har tid. Eller? Nej, så är det ju faktiskt inte! Jag går i skolan (SISTA ÅRET, ÄNTLIIIIIIIIIGEN), spelar trummor, övningskör (vilket inte går lika bra som jag trodde att det skulle göra). Och så bor jag i Mora... och det är just därför jag och min ven Sarah kommer att göra alla dessa sjuka saker. Sen orkar jag inte skriva någonting mer, ni får lära känna mig senare helt enkelt. Sarah vill att jag ska skriva att jag fiser mycket. Sådärja!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0